HATÉKONY IDŐGAZDÁLKODÁS | Cégvezetői Akadémia

Csoportos, Prémium képzés

Outlet Hotel | Polgár

2022.06.29.

9:00 - 17:00

MIRŐL FOG SZÓLNI A NAP?

Pontosan átvesszük, mit is jelent a hatékonyság szó, és megnézzük, hogy ezt a Te cégedben hogyan tudod alkalmazni. Átvesszük, hogy milyen eszközök léteznek arra, hogy tevékenységeidet hatékonyabban tudd végezni. Szervezéssel kapcsolatos technikákat fogunk bemutatni, amelyeket egyből gyakorolni fogunk, hogy tudd használni a cégedben őket. Megnézzük a különbséget egy szervezett és hatékony, illetve egy szervezetlen és zűrzavaros cég között.

A NAP PONTOS MENETE

2022.06.29.

8:30-9:00 | Érkezés

Megtörténik az adminisztráció, elfoglalod a számodra legjobbnak tűnő helyet, kikéred a kávédat, és 9:00-kor várod, hogy kezdődjön is a képzés.

9:00-10:30 | Bevezetés

A képzés fontos szavait fogjuk tisztázni, illetve bevezetünk a hatékonyság alapjaiba. Ez leginkább az elméleti rész.

10:30-10:45 | Szünet

Szünetet tartunk, ahol új kapcsolatokat alakíthatsz ki a többi cégvezetővel, esetleg további kérdéseket vethetsz fel a Mentorodnak.

10:45-12:00 | Folytatjuk a képzést

Megmutatjuk, milyen eszközök léteznek a hatékonyság növelésére, amelyeket sorban végigveszünk, és mindegyiket alaposan átbeszéljük. Megtaláljuk, hogy a Te cégedben melyik tudná a legjobban növelni a hatékonyságot.

12:00-13:00 | Ebédszünet

Ínyenc fogásokkal és ízletes ételekkel várnak minket az ebédlőben, amit elfogyasztunk.

13:00-14:30 | Folytatjuk a képzést gyakorlatokkal

Miután megtaláljuk azt az eszközt, ami a legjobban fogja növelni a vállalkozásodban a hatékonyságot, ezt gyakoroljuk, rád szabjuk, hogy tudd alkalmazni akár már másnap.

14:30-15:00 | Gyümölcs szünet

Ízletes gyümölcsökkel várnak minket, megterítve, amit elfogyasztunk a szünetben.

15:00-17:00 | Képzés folytatása és lezárása

Délután lezárjuk a képzést, de előtte még átvesszük a különbséget egy szervezett és egy szervezetlen cég között, hogy lásd, hogyan lehet hatékonyabban dolgozni, kevesebb belefektetett munkával.

Foglald le a helyed erre a Cégvezetői Akadémiára most!

Hatékony időgazdálkodás | 2022.06.29.

Lefoglalom a helyem gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next