PANASZKEZELÉS MESTERFOKON: HOGY CSINÁLD? | Webinár
Egy órás online képzés. Kizárólag a DMA előfizetői számára.
Online
2024.05.23.
15:00-16:00
MIRŐL FOG SZÓLNI EZ A WEBINÁR?
Panaszok kezelése – minden vállalkozásban kihívás. Hogyan hallgasd meg és értsd meg az ügyfelek aggályait, hogyan válaszolj hatékonyan és építően, és hogyan fordítsd a panaszokat lehetőséggé az ügyfélszolgálat és a termék vagy szolgáltatás javítására? Megmutatjuk! Legyél a panaszkezelés guruja!
A WEBINÁR MENETE | 2024.05.23.
14:50-15:00 | Érkezés
Belépsz, kényelembe helyezed magad és várod a Webinár kezdetét.
15:00-16:00 | Panaszkezelés mesterfokon: hogy csináld?
Panaszok kezelése – minden vállalkozásban kihívás. Hogyan hallgasd meg és értsd meg az ügyfelek aggályait, hogyan válaszolj hatékonyan és építően, és hogyan fordítsd a panaszokat lehetőséggé az ügyfélszolgálat és a termék vagy szolgáltatás javítására? Megmutatjuk! Legyél a panaszkezelés guruja!
KI FOGJA TARTANI A WEBINÁRT?
BUDAI KATA
SENIOR ÚJ ÜGYFÉL KAPCSOLATTARTÓ
budai.kata@dma.hu