2022. JÚNIUSI KÉPZÉSEK

HATÉKONY IDŐGAZDÁLKODÁS/SZERVEZÉS

Megtalálod az összes képzésünket, amit 2022. júniusban fogunk tartani.

Szervezés és időgazdálkodás | Reggeli löket

Bemutatunk olyan cégfejlesztési eszközöket, melyekkel még hatékonyabban tudsz dolgozni a mindennapokban. Átvesszük, hogy mik a szervezés alapjai, és hogyan tudod valóban alkalmazni arra, hogy kevesebb idő alatt tudj elvégezni egy feladatot.

Onine

2022.06.01.

9:00 – 10:30

Hogyan hozz létre Facebook hirdetéseket? | Webinár

Bemutatjuk a Facebook hirdetések alapjait. Átvesszük, hogy pontosan milyen típusú hirdetéseket tudsz létrehozni, és közösen létre is hozunk párat. Végül pedig elmondjuk, melyik hirdetést érdemes konkrétan neked létrehoznod attól függően, hogy mi lesz a hirdetésed célja.

Online

2022.06.09.

15:00-16:00

Hogyan írj Irányelveket? | Webinár

Bemutatjuk, mik is azok az Irányelvek, tisztázzuk az Irányelv szót. Átvesszük, milyen hasznos előnyökkel járna egy Irányelv a céged számára. Közösen gyakoroljuk az Irányelvek megfogalmazását és írását képernyőmegosztáson keresztül.

Online

2022.06.16.

15:00-16:00

Az ARK-háromszög | Webinár

Bemutatjuk az ARK-háromszög mindhárom csúcsát, hogy mit jelentenek az A-R-K betűk. Átvesszük, hogyan tudod alkalmazni ezt a három tényezőt arra, hogy javítsd a kapcsolataidat az emberekkel. Beszélünk még a megértésről, és hogy miért fontos ez a munkatársaid, vezetőid számára.

Online

2022.06.23.

15:00-16:00

Hatékony időgazdálkodás | Cégvezetői Akadémia

Pontosan átvesszük, mit is jelent a hatékonyság szó, és megnézzük, hogy ezt a Te cégedben hogyan tudod alkalmazni. Átvesszük, hogy milyen eszközök léteznek arra, hogy tevékenységeidet hatékonyabban tudd végezni. Szervezéssel kapcsolatos technikákat fogunk bemutatni, amelyeket egyből gyakorolni fogunk, hogy tudd használni a cégedben őket. Megnézzük a különbséget egy szervezett és hatékony, illetve egy szervezetlen és zűrzavaros cég között.

Outlet Hotel | Polgár

2022.06.29.

9:00 – 17:00

DUDIK ATTILA
"A saját és munkatársaim személyiségfejlődése, hatékonysága nagymértékben javul a képzések folyamán. A mindennapi nehézségek leküzdésében, a konfliktusok kezelésében motivációt ad a résztvevőknek. Segítenek, hogy a munkatársak stresszmentes környezetben, csapatban, együtt termeljenek, amely által a cég nagyobb stabilitást ér el, munkaidőt spórolunk, az ügyvezetőnek pedig több szabadidőt ad. A képzések segítségével megtanuljuk, hogyan tudunk kitűnni a tömegből, hogyan szerezhetünk jó hírnevet. Jó vevőket, beszállítókat, munkatársakat tudunk magunknak találni, akiket meg is tudunk tartani. A belső folyamatainkat fel tudjuk gyorsítani, ezáltal növekvő bevételre, stabil pénzügyi háttérre teszünk szert."
ATINOX PLUSZ KFT. TULAJDONOS
MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next